MetaGeek Support
MetaCare Assurance Plan
Het MetaCare Assurance Plan is een software onderhoudsovereenkomst, die u het recht geeft de MetaGeek software legaal te installeren. U mag gebruik maken van alle updates gedurende de periode van de overeenkomst. Onder updates vallen: bug fixes, kleine feature updates, grote veranderingen en alle andere aanpassingen die MetaGeek uitvoert.
Voorwaarden
MetaCare wordt direct vanuit MetaGeek geleverd, ongeacht of u MetaGeek heeft aangeschaft bij een MetaGeek Reseller. De overeenkomst is standaard een jaarcontract. Een contract over langere termijn is in overleg mogelijk. Na de aanschaf van MetaCare heeft u zichzelf verzekerd van de meest actuele versie van de Wi-Fi troubleshoot tools die u nodig heeft.
Voor de uitgebreide informatie en voorwaarden over MetaCare, kunt u het volgende document downloaden: MetaCare Assurance Program.
MetaGeek support
Ervaart u problemen met de producten van MetaGeek? Voor het oplossen van bugs, technische problemen en support kunt u contact opnemen met MetaGeek. U kunt uw technische vragen stellen op het MetaGeek forum.
Alcadis support
Indien er uitgebreidere ondersteuning nodig is bij het configureren en integreren dan kunnen partners overwegen om gebruik te maken van de Alcadis Technical Support. Op verzoek wordt dan een voorstel en offerte gemaakt voor technische ondersteuning.