Waarborg de kwaliteit van uw netwerk

offerte-aanvragen-banner-alcadis

Netwerken worden steeds belangrijker en moeten 24×7 beschikbaar zijn. De inrichting van een netwerk speelt daarin een grote rol. Alcadis ondersteunt partners met zijn Monitoring Services door netwerken continue te monitoren om de kwaliteit te waarborgen. Via ons Network Operation Center (NOC) kunnen onze gekwalificeerde Netwerk Engineers op afstand support leveren op zowel LAN als WLAN infrastructuren.

24x7 support
Reporting Services
Configuratiewerkzaamheden

24×7 support

Met onze 24×7 support detecteren onze Netwerk Engineers eventuele storingen op het netwerk en kunnen zij deze in de meeste gevallen direct op afstand oplossen. Ook analyseren wij de statistieken van het netwerk om vooraf eventuele problemen te voorkomen, bijvoorbeeld als er capaciteitsgrenzen bereikt worden.

Reporting Services

Onze Reporting Services biedt u een overzichtelijke rapportage van de prestaties van het netwerk over een bepaalde periode. In deze rapportage worden de volgende gegevens verwerkt:

  • Uptime
  • Gebruikers
  • Hoeveelheid data
  • Type verkeer op het netwerk

Naar aanleiding van de conclusies in de rapportage kunnen wij ook een advies uitbrengen over de eventueel te nemen optimalisatiestappen.

Configuratiewerkzaamheden

Indien er aanpassingen op het netwerk gedaan moeten worden, kunnen wij in opdracht van partners vanuit het NOC configuratiewerkzaamheden uitvoeren. Hiermee ontzorgen onze Netwerk Engineers u door voor u de configuratie van het netwerk op afstand aan te passen.

Meer weten over onze Monitoring Services?

Indien u meer informatie wilt over onze Monitoring Services, kunt u contact met ons opnemen. Wij voorzien u graag van meer informatie.