Loop geen vertraging op in uw netwerkproject en bestel snel uw Ruckus licenties
In verband met een migratie van de systemen van Ruckus zijn hun warehouses van 1 tot en met 4 februari 2021 gesloten. Hierdoor kan Ruckus in deze periode geen licenties verwerken of supportcontracten in behandeling nemen.
Wat betekent dit voor u?
- Als partner van Alcadis kunt u zoals altijd profiteren van onze logistieke kracht. In ons magazijn hebben we voldoende hardware op voorraad liggen, daar hoeft u zich dus geen zorgen om te maken. Verwacht u een hele grote klus binnen te halen die op de planning staat voor de eerste week van februari? Overleg dan even met uw accountmanager.
- Licenties en supportcontracten kunnen niet geleverd worden door Ruckus van 1 tot en met 4 februari. Heeft u in deze periode een licentie nodig? Plaats dan voor 29 januari 2021 uw bestelling.
- Licenties en supportcontracten die u tussen 30 januari en 4 februari plaats, worden pas na 5 februari in behandeling genomen door Ruckus.
Plaats deze maand uw bestelling voor de eerste week van februari
In ons magazijn hebben we voldoende hardware op voorraad liggen, daar hoeft u zich dus geen zorgen om te maken. Het is vooral belangrijk dat u zich realiseert dat als u softwarebestellingen nodig heeft in de eerste week van februari, het noodzakelijk is dat u op of vóór vrijdag 29 januari uw bestellingen plaatst.
Stel uw inkoopafdeling op de hoogte en kijk goed naar uw planning. Heeft u vragen of wilt u een bestelling plaatsen? Neem contact met ons op via sales@alcadis.nl of 030 – 65 85 125