Alcadis zoekt een Sales Administrator

Vacature Alcadis Sales Administrator

Vind jij het leuk om een sales team te ondersteunen met alle administratieve processen? Vind jij het belangrijk om een veelzijdige functie te hebben waarbij je veel vrijheid krijgt om nieuwe taken op te pakken? Ga dan aan de slag als Sales Administrator!

De organisatie

Je komt te werken bij een innovatieve netwerkspecialist met een focus op breedband en draadloze connectiviteit. Met Professional Services en een innovatief productportfolio is de organisatie een waardevolle partner voor serviceproviders, operators en een breed partnerkanaal. In samenwerking met partners ontwerpen, realiseren, beheren en onderhouden wij duurzame (private en publieke) netwerken die klaar zijn voor het leveren van geavanceerde services. Samen met partners gaan wij voor betrouwbare netwerkverbindingen die aan de wensen van de gebruikers voldoen. We zijn er dan ook van overtuigd dat er voor elke situatie een passende oplossing te vinden is. Onze slogan is dan ook: Creating confidence in connectivity for professional networks!

Functieomschrijving

In de functie van Sales Administrator bij Alcadis heb je een belangrijke rol in het nieuwe Backoffice team, ondersteunend aan het sales team. Je hebt een breed takenpakket waardoor je op verschillende vlakken je kwaliteiten kan ontwikkelen. Jij houdt je bezig met administratie processen en werkt nauw samen met je sales en marketing collega’s. Meedenken en een proactieve houding waarbij je kansen signaleert zijn essentieel in deze functie.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Order en offerte management.
  • Partners te woord staan via telefoon en e-mail.
  • Partner gegevens bijwerken in het ERP Systeem
  • ERP data up-to-date houden.
  • Producten, prijzen en informatie up-to-date houden in onze webshop.
  • Salesinzichten over (potentiële) klanten intern delen bij de sales collega’s voor opvolging.
  • Opvolgen en kwalificeren van leads via de website, Webinars en overige kanalen.

Functie-eisen

Snel schakelen, overzicht houden en resultaatgericht werken is vanzelfsprekend voor jou.  Je vindt het leuk om samen met jouw collega’s klanten te informeren over IT-gerelateerde zaken.

Daarnaast vragen wij:

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschift.
  • Goede beheersing van de Engelse taal.
  • Je een teamspeler bent die bereid is om een stapje extra te zetten als dat nodig is.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • Woonachtig in een straal van 60 km rondom Houten.

Aanbod

  • Een fulltime baan met zicht op een vaste aanstelling.
  • Ruimte om je zelf te ontwikkelen.
  • Je salaris is afhankelijk van je specifieke kennis en ervaring.
  • Gezamenlijke kwartaalbonussen.
  • Laptop van de zaak.
  • Toffe collega’s die je graag helpen.
  • Mogelijkheden om thuis te werken.
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur).
  • Collectieve pensioenopbouw.
  • Volledige reiskostenvergoeding.
  • Het gaat nu even anders, maar normaal gesproken lunchen we gezellig met elkaar in ons bedrijfsrestaurant.
  • En voor de gamers onder ons: we organiseren ook regelmatig LAN Party’s met toffe prijzen.

Word jij binnenkort onze nieuwe collega?

Solliciteren kan via onderstaand formulier! Voor vragen over de sollicitatieprocedure of de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Daan van der Stelt via sollicitaties@alcadis.nl of 030-65 85 125.

    Naam*

    Emailadres:*

    Telefoonnummer:*

    Selecteer functie*

    CV*

    Motivatiebrief*