Network as a Service met Omada SDN van TP-Link
Het netwerk vormt de basis van elke business. En daarom moet het netwerk dag in dag uit optimaal presenteren, toch? Dat vinden wij bij Alcadis ook niet meer dan logisch. Maar hoe pakt u dat aan? Er komt heel wat bij kijken om het netwerk in de lucht te houden: monitoring, troubleshooting, updates uitvoeren en ondertussen wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen. Misschien heeft u onderstaande uitspraken ook wel eens gehoord van uw klant…?
Wensen van eindklanten
Uitdagingen van eindklanten
Wij zien een grote trend ontstaan: eindklanten willen niet meer bezitten en beheren. Daarvoor wilt men graag samenwerken met een betrouwbare partner die hen hierin ontzorgt. Maar wij snappen ook wel dat u misschien vragen heeft over de volgende zaken:
- Hoe zit het met de financiering van de hardware?
- Ik heb niet genoeg (support) medewerkers om de netwerken bij klanten op afstand dagelijks te beheren en te monitoren.
- Hoe zit het met de voorraad en logistiek om snelle vervanging op locatie bij de eindklant te kunnen faciliteren?
- Wat komt er kijken bij het onboarden van nieuwe klanten?
- Welke financieringsmogelijkheden er zijn?
Maak kennis met Network as a Service met Omada SDN – powered by Alcadis
Network as a Service met Omada SDN is dé oplossing voor al uw vraagstukken. U hoeft zich geen zorgen te maken over bovenstaande punten. Dat hebben wij al voor u gedaan én uiteraard hebben we handige oplossingen bedacht. Samen met TP-Link hebben we hiervoor een whitepaper geschreven. Hierin leggen we alles haarfijn uit en geven we antwoord op al uw vragen.
Vul onderstaand contactformulier in om het whitepaper te downloaden