Leer in één uurtje alle ins & outs voor een succesvol verkoopgesprek over Networking as a Service
Tijdens dit webinar leren accountmanagers en inside sales medewerkers hoe zij succesvolle verkoopgesprekken kunnen voeren over TP-Link Networking as a Service. Door middel van deze sessie willen wij u helpen met een vliegende start met de verkoop van Networking as a Service. Targets behalen én overschrijden, dat wilt u toch ook?
Frank Damen, Channel Director bij TP-Link heeft in samenwerking met Alcadis het webinar verzorgd.
Wat wordt besproken tijdens de TP-Link Salessessie?
- Er wordt gestart met een korte introductie over TP-Link
- Vervolgens wordt er meer verteld worden over de Networking as a Service met Omada SDN.
- Wat zijn de voordelen voor de eindklant en de reseller
- Roadmap
Wat gaat u leren tijdens het TP-Link Sales Webinar?
- U leert meer over TP-Link, het assortiment en de plannen voor de toekomst.
- U leert waarom u én uw klanten moeten kiezen voor Networking as a Service met Omada SDN.
- U leert hoe u een succesvol verkoopgesprek over Networking as a Service kunt voeren.
- U leert op welke signalen en haakjes u moet letten tijdens een verkoopgesprek.
Voor wie is dit TP-Link Sales Webinar bedoeld?
Deze salessessie is bedoeld voor het gehele salesteam: Sales Manager, Accountmanager en Inside Sales.
Praktische informatie
- Taal: het webinar wordt gehouden in het Nederlands.
- Tools: om het webinar te volgen heeft u een computer, laptop of tablet nodig met een goede internetverbinding. Een koptelefoon kan ook erg handig zijn voor eventuele omgevingsgeluiden.
- Vragen: als u vragen heeft over het webinar, kunt u deze mailen naar marketing@alcadis.nl.